lifecell модернізував понад 700 базових станцій Києва: розширив мережу та покращив якість зв’язку

Мобільний оператор lifecell, що входить до групи компаній DVL, модернізував понад 700 базових станцій Києва. Для більш ніж одного мільйона абонентів підвищилися якість зв’язку та швидкість мобільного інтернету.

Після оновлення покриття збільшилося на 23%, середня швидкість завантаження зросла на 29%, а затримка сигналу скоротилася на 58% із 43 до 25 мс, що особливо важливо для онлайн-ігор, відеоконференцій та потокового відео, розповіли у команді lifecell.

Оновлення тривали п’ять місяців. Аби досягти результату без багаторічного розгортання складних технічних рішень, у команді lifecell обрали альтернативну стратегію – точкову модернізацію на основі детального аналізу реального стану мережі.

Одним з основних завдань команди оператора lifecell було покращити покриття мобільного зв’язку всередині приміщень й збільшити ємність та покриття надворі.

Драйв-тести

Команда lifecell провела драйв-тести у різних районах столиці. Також створили інтерактивну карту ключових радіо- та сервісних показників мережі. Вимірювався спектр мережевих показників, які впливають на якість мобільних сервісів:

  • рівень потужності сигналу,
  • якість радіосигналу,
  • швидкість передачі абонентських даних у напрямках завантаження/вивантаження,
  • індикатор якості каналу,
  • оцінка якості голосових викликів,
  • рівень затримки від запиту абонента до отримання контенту.

Все це дозволило виявити ділянки мережі, які потребували пріоритетної оптимізації для покращення якості зв’язку та поліпшення клієнтського досвіду.

Результат

На основі аналізу інтерактивної карти команда оператора модернізувала понад 700 базових станцій Києва:

  • встановили додаткові модулі LTE900 та LTE2100 – це допомогло розширити покриття,
  • оновили обладнання діапазону LTE1800 до найновішого – це забезпечило стабільніший зв’язок у зонах, де одночасно багато людей користуються інтернетом та дзвінками.

За результатами модернізації мережі lifecell в Києві:

  • покриття збільшилося на 23%;
  • швидкість завантаження даних зросла в середньому на 29%;
  • затримка зменшилась на 58%.

Оператор планує продовжувати точкову модернізацію мереж в інших регіонах країни. Технічний директор групи компаній DVL Сергій Терещук зазначив, що такий підхід дозволяє швидко реагувати на зростання попиту користувачів на мобільний інтернет без використання складних технічних рішень:

Щоб наші абоненти вже зараз отримали якісний зв’язок, ми відмовилися від традиційного підходу “великих проєктів на роки” та зробили ставку на оперативну модернізацію, зосереджену на фактичних потребах користувачів. І отримані результати свідчать про правильність обраної стратегії”.