Якщо у вас виникли будь-які питання щодо послуг, які надає компанія «Київтеплоенерго», отримати відповіді на них можна у Центрі комунального сервісу.
Як поінформували у компанії, дистанційно можна:
- проконсультуватись щодо нарахувань чи заборгованості за тепло і гарячу воду;
- передати показання лічильників;
- скоригувати показання та отримати перерахунок;
- звірити нарахування та розрахунки;
- реструктурувати борг;
- замовити дублікат платіжки;
- отримати інформацію про способи оплати;
- поставити лічильники на облік після повірки чи заміни тощо.
Консультації проводять через месенджер Facebook або Telegram.
Також в ЦКС працює call-centre. Сюди можна звернутися за тел.: (044) 247-40-40, з моб.: (099)247-40-40, (093)-247-40-40, (096)247-40-40.
Усі канали комунікації доступні за посиланням.
Раніше «ВК» писав, що ЦКС оновив особистий кабінет споживача – що потрібно знати.