Проєкт “Третє дихання” відвідали понад 100 тисяч людей: улюбленець відвідувачів Великий кіт поїхав у Superhumans

Цьогорічний феномен. Виставка, яка приносила радість і дорослим, і дітям

Підсумки проєкту підбила його ідейна вдохновителька та організаторка Yaroslava Gres.

“Третє дихання” від Mastercard відвідали 110 тисяч людей. У межах виставки вдалося зібрати 5,3 мільйона гривень для Superhumans. Це дозволить отримати допомогу понад 500 українським військовим та членам їхніх родин.

“Прямо зараз у “Третього дихання” починається друге життя. Контент виставки перетвориться на однойменну інтерактивну книгу, а банери з її стін — на книжкові обкладинки”. Скоро анонс, не пропустіть!”, – розповіла Ярослава.

Виявилося, що великий кіт, танцювальні автомати, інтерактивні екрани, віари, планшети їдуть в Superhumans. Інтерактивні бокси складних емоцій, великі смайли, які зустрічали гостей на вході, неонові вивіски вже працюють в дитячому таборі Gen.Ukrainian, в якому проходять реабілітацію діти, які пережили втрату рідних через війну.

Дитячі машинки-толокари поїхали в “Охматдит”, у Національний інститут раку, Інститут нейрохірургії, дитячі лікарні в Києві та Львові, а також родинні центри “Дача”.

За словами Ярослави Гресь, майже все, що було на виставці буде працювати далі.

Відомо, у Києві можна побачити унікальну гравюру на честь Івана Мазепи, створену в 1705 році.