У Києві розпочали роботу над новими Правилами розміщення реклами на громадському транспорті. Це перший крок до комплексної реформи, спрямованої на впорядкування та уніфікацію рекламних конструкцій у муніципальному транспорті.
Про це повідомили в Управлінні з питань реклами КМДА.
«Києву давно потрібні такі правила. Наразі немає єдиного документа, який би регулював розміщення реклами в громадському транспорті, зокрема в метро. А це простір, де важливі безпека, естетика та інформаційна чистота», − зазначила керівниця Управління Оксана Поліщук.
Нові правила визначатимуть: класифікацію дозволених типів рекламних конструкцій, вимоги до них, а також місця, де рекламу можна або не можна розміщувати.
Після затвердження правил наступним етапом стане створення схеми розміщення реклами − переліку дозволених локацій відповідно до класифікатора.
За словами Оксани Поліщук, ці правила є продовженням реформи зовнішньої реклами, яку вже реалізували в місті.
«Це схоже на реформу наземної реклами: чітко визначені типи конструкцій і місця для них. Такий підхід уже довів свою ефективність на вулицях Києва», − додала вона.
Проєкт Правил після всіх необхідних процедур, зокрема регуляторної, буде подано на розгляд Київської міської ради.
Читайте також: Ще чотири локації у Києві звільнять від незаконної реклами
Нагадаємо, метро на Виноградар можуть не добудувати вчасно: які причини називають.