У метро і наземному транспорті Києва наведуть лад з рекламою

реклама в метро

У Києві розпочали роботу над новими Правилами розміщення реклами на громадському транспорті. Це перший крок до комплексної реформи, спрямованої на впорядкування та уніфікацію рекламних конструкцій у муніципальному транспорті.

Про це повідомили в Управлінні з питань реклами КМДА.

«Києву давно потрібні такі правила. Наразі немає єдиного документа, який би регулював розміщення реклами в громадському транспорті, зокрема в метро. А це простір, де важливі безпека, естетика та інформаційна чистота», − зазначила керівниця Управління Оксана Поліщук.

Нові правила визначатимуть: класифікацію дозволених типів рекламних конструкцій, вимоги до них, а також місця, де рекламу можна або не можна розміщувати.

Після затвердження правил наступним етапом стане створення схеми розміщення реклами − переліку дозволених локацій відповідно до класифікатора.

За словами Оксани Поліщук, ці правила є продовженням реформи зовнішньої реклами, яку вже реалізували в місті.

«Це схоже на реформу наземної реклами: чітко визначені типи конструкцій і місця для них. Такий підхід уже довів свою ефективність на вулицях Києва», − додала вона.

Проєкт Правил після всіх необхідних процедур, зокрема регуляторної, буде подано на розгляд Київської міської ради.

Читайте також: Ще чотири локації у Києві звільнять від незаконної реклами

Нагадаємо, метро на Виноградар можуть не добудувати вчасно: які причини називають.