Відділення «Центру комунального сервісу» у Деснянському районі, яке знаходиться на проспекті Червоної Калини, 26, відновило роботу після тимчасового закриття.
Про це повідомили у Київській міській державній адміністрації.
«Представники Центру завжди готові допомогти з вирішенням питань та надати якісну консультацію, зокрема щодо актуалізації інформації про власника та оформлення договорів на житлово-комунальні послуги; врегулювання питань заборгованості та укладення договорів реструктуризації (розстрочення); встановлення на облік квартирних лічильників води та тепла; внесення інформації про повірку; будь-яких питань стосовно нарахувань, перерахунків, оплат тощо», – розповіла керівниця Структурного відокремленого підрозділу по роботі зі споживачами ЦКС Юлія Романченко.
За її словами, фахівці сервісного центру на Троєщині з початку 2025 року прийняли 7 825 споживачів.
Загалом же у Києві працюють 12 сервісних центрів ЦКС, де можна вирішити питання та отримати консультацію з питань житлово-комунальних послуг:
- Голосіївський район – просп. Науки, 11;
- Дарницький район – вул. Геннадія Афанасьєва, 22;
- Деснянський район – вул. Радунська, 18, просп. Червоної Калини, 26;
- Дніпровський район – вул. Миропільська, 13-А;
- Оболонський район – просп. Володимира Івасюка, 57, вул. Федора Максименка, 16;
- Подільський район – просп. Георгія Гонгадзе, 20-Е;
- Печерський район – Кловський узвіз, 24;
- Святошинський район – бульв. Академіка Вернадського, 63-А, вул. Якуба Коласа, 15-Б;
- Солом’янський район – вул. Михайла Донця, 21-Б;
- Шевченківський район – вул. Олександра Довженка, 10.
Графік роботи:
- понеділок – четвер: 8:30 – 17:30;
- П’ятниця: 8:30 – 16:15;
- перерва: 13:00 – 13:45.
Звернутись до фахівців ЦКС та отримати консультацію кияни також можуть за телефонами call-центру: (044) 247-40-40, +380-099-247-40-40, +380-093-247-40-40, +380-096-247-40-40 та в режимі онлайн через месенджер у Facebook, Skype або Telegram.
Раніше «ВК» писав, що жителів Оболоні безкоштовно навчать розбиратися з комуналкою онлайн.